onsdag 24. oktober 2012

Velkommen

Hei,

og velkommen til min mye blogg om min forhandlervirksomhet i Forever Living Products, verdens største dyrker og produsent av aloe vera produkter.

Bloggen er ment som en nyhets- og informasjonskanal om aloe vera, om produktene og om selskapet.

Produktene selges på følgende måte:

- gjennom temakvelder hjemme hos deg, hvor direkte kontakt med kunden settes i fokus
- enkeltstående salg, gjennom henvendelser pr telefon eller mail, se kontaktopplysninger.
- i webshoppen, www.myaloevera.no/livsgledestedet
- jeg bruker også produktene når jeg driver med velværekonsultasjoner gjennom firmaet  
  Livsgledestedet, slik at det også er mulig å bestille produktene der.

Jeg ønsker deg varmt velkommen, og lurer du på noe, så ta kontakt.

Med vennlig hilsen

Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar